اخبار

سمینار سه روزه طب و ایثار در تالار انتظار با حضور خدمتگزاران عرصه درمان

سمینار سه روزه طب و ایثار در تالار انتظار با حضور خدمتگزاران عرصه درمان
سمینار سه روزه طب و ایثار در تالار انتظار با حضور خدمتگزاران عرصه درمان

به گزارش شهد شفا اولین سمینار سه روزه طب و ایثار در غرب کشور تحت عنوان بررسی مشکلات شایع مجروحان شیمیایی در تالار انتظار کرمانشاه با حضور فعالان و کارکنان عرصه درمان آغاز به کار کرد.

این سمینار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، سازمان بسیج جامعه پزشکی، بهداری غرب سپاه و صدا و سیمای کرمانشاه برپا شده است.

مسئول برگزاری این سمینار،حسین کریم رءیس دانشگاه علوم پزشکی ضمن خیر مقدم به حاضرین از اهداف تشکیل این سمینار گفت: مهم ترین هدف ،یادآوری رشادت و حماسه ها و فداکاری های دوران دفاع مقدس است که آنها را د  ذهن مرور کنیم و سرلوحه کارها و فعالیت اای زندگی قرار دهیم.

وی بیان کرد: این جنگ،دفاع از ارزشها بود و بنا به فرموده پیامبر(ص) من به خاطر تکمیل و تقویت اخلاق مبعوث شده ام . رزمندگان هم همین نکته را پیش رو قرار دادند و به خاطر اعتقادات خود حماسه بوجود آوردند.

کریم تجلیل از پزشکان شهید جامعه پزشکی را از اهداف دیگر برشمرد و افزود: پزشکان زیادی در دوران دفاع مقدس با تمام وجود کار کردند با تصمیم های مهم در عرصه عملی اقدامات ارزشمندی را انجام دادند.

وی ادامه داد: پزشکان و فعالان عرصه درمان در دوران دفاع مقدس،تجربیاتی بی نظیر کسب کردند که لازم است این تجارب را در اختیار نسل کنونی قرار دهند.

رئیس دانشگاه افزود: از اهداف دیگر این سمینار، بررسی مشکلات و پیامد عوارض های دوران مقدس است  و لازم است راه کارهایی را ررای حل آن داشته باشیم.


1567
1568
1569
1566
1560

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید