اخبار

همایش ‌"طب و ایثار" با حضور 500 پزشک، پیراپزشک و داروساز از پنج ‌استان غربی‌کشور

همایش ‌"طب و ایثار" با حضور 500 پزشک، پیراپزشک و داروساز از پنج ‌استان غربی‌کشور
اولین همایش ‌منطقه‌ای "طب و ایثار" با حضور 500 پزشک، پیراپزشک و داروساز از پنج ‌استان غربی‌کشور،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌کرمانشاه، دکتر حسین کریم رییس‌دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه درمراسم افتتاحیه این ‌همایش که در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این همایش سه‌ روزه با هدف یادآوری رشادت‌ها، حماسه‌آفرینی‌ها و نام‌آوریهای جامعه‌پزشکی در دوران دفاع ‌مقدس برگزار می‌شود.

کریم همچنین تجلیل از مقام‌شهدای جامعه‌پزشکی، یادآوری افتخارات دفاع‌مقدس به جامعه‌ جوان‌ پزشکی کشور و نیز بررسی مشکلات و پیامدهای و عوارض‌های ناشی از جنگ به خصوص بررسی وضعیت مجروحین‌شیمیایی را از دیگر اهداف برگزاری این ‌همایش عنوان کرد.

به گفته رییس‌دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه این‌ همایش با همکاری بهداری غرب ‌کشور، دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، سپاه نبی‌اکرم(ص) و صدا و سیمای مرکزاستان برگزار می‌شود.

کریم در ادامه به فداکاریهای جامعه‌پزشکی در دوران دفاع‌مقدس اشاره کرد و افزود: در حال‌حاضر برترین و زبردست‌ترین جراحان ‌کشور پزشکانی هستند که دوران آموزش خود را در جبهه‌ها گذرانده‌اند و جبهه‌های ‌جنگ بهترین‌ دانشگاه برای آنان بود، زیرا توانستند آموخته‌های خود را بصورت عملی فرا بگیرند.

گفتنی است: همایش منطقه‌ای «طب و ایثار» از 15 تا 17 اردیبشهت‌ماه در ساعات صبح و بعدازظهر با ارائه پنل‌های آموزشی درمحل تالار انتظار برگزار شده و غرفه‌هایی شامل شرکت‌های بیمه‌گر، غرفه بیماران‌سرطانی و غرفه فروش تجهیزات‌پزشکی در آن دایر بوده است

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید