اخبار

در نشست مشترک شهرداری با معاونت اجتماعی دانشگاه مقرر شد همکاریها و مشارکت در کانون سلامت محلات با قوت ادامه یابد

در نشست مشترک شهرداری با معاونت اجتماعی دانشگاه مقرر شد همکاریها و مشارکت در کانون سلامت محلات با قوت ادامه یابد

 

   به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی نشست مشترک معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با مهندس رضایی عضو شورای شهر کرمانشاه ومدیران فرهنگی شهرداری کرمانشاه در راستای افزایش همکاریها ومشارکت در راه اندازی کانونهای سلامت محلات کرمانشاه درمعاونت اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر منصوری گفت در برنامه کانون های سلامت محلات همگام و هم راستا با شهرداری در جهت ارتقای فرهنگ شهر نشینی وسلامت اجتماعی گام بر می داریم . ما خود را جدا از شهرداری نمیدانیم و به مرزبندی  سازمانی هم اعتقادی نداریم چرا که مقوله سلامت به همه سازمانها و ارگانها مرتبط می شود.

مهندس رضایی عضو شورای شهر نیز گفت امروزه روند شهرداری ها علاوه بر شهرسازی به سوی شهروندسازی  سوق یافته است و به همین علت معاونت فرهنگی نیز به شهرداری الحاق شده است وی افزود ما در دستیابی به این اهداف در کنار دانشگاه هستیم و همسو و هم قدم با شما گام بر می داریم .

دکتر رضایی مدیرمولفه های اجتماعی موثر بر سلامت نیز گفت کماکان بر ادامه ماموریت کانونهای سلامت محلات با تمام بضاعت ادامه خواهیم داد و کماکان حمایت های مالی معنوی خود را از برنامه ها ادامه خواهیم داد .

در خاتمه این نشست مقرر شد همکاریها و مشارکت شهرداری با معاونت اجتماعی دانشگاه کماکان ادامه یابد.

 

۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید