اخبار

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه
آیین افتتاح بخش دیالیز بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه روز یکشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۲۶ حضور دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر شادنوش رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری های وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، دکتر روشنی معاون درمان دانشگاه، دکتر مهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مهندس فرزادی پور فرماندار شهرستان صحنه و جمعی از مسئولین برگزار شد.
این بخش با زیربنای حدود ۲۲۰ متر مربع که ۹۰ متر آن مربوط به سالن بیماران است، شامل اتاق بیماران، اتاق R/O، اتاق تمیز و کثیف، اتاق های استراحت پرسنل و همراهان و انبار می باشد.
این بخش با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی و بخشی از آن با مشارکت خیرین بازسازی، تعمیر و تجهیز گردیده است.
هم اکنون بخش دیالیز بیمارستان دکتر معاون مشتمل بر ۷ تخت و دستگاه دیالیز بوده و تعداد ۲۰ بیمار دیالیزی شهرستان را تحت پوشش خود قرار داده است.
راه اندازی ساختمان جدید بخش دیالیز بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه از جمله مطالبات مردم این شهرستان بود که با تلاش و پیگیری های مستمر مسئولین محترم شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی محقق گردید

همچنین مسئولین با حضور در بخش دیالیز ضمن عیادت از بیماران و گفتگو با آنان، برای آنها طلب سلامتی عاجل از درگاه خداوند متعال نمودند.

 

۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید