اخبار

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت نیمه شعبان و آغاز هفته سلامت

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به مناسبت نیمه شعبان و آغاز هفته سلامت
دکتر احسان مهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در پیامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) در آغاز هفته سلامت اظهار داشت : برای تحقق سلامت همه جانبه و زندگی سالم در جامعه ای سالم تر برای مردم عزیز شهرستان صحنه، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
در متن پیام دکتر احسان مهری آمده است:
میلاد عطرآگین مجری عدالت، محمل مهربانی، مبشر عشق و منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) را به حضور مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم شریف شهرستان صحنه و خانواده بزرگ شبکه بهداشت و درمان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
سلامت حق انسانی است، شعار روز جهانی بهداشت امسال بر پوشش سلامت جهانی اشاره دارد و تاکید می کند که مراقبت های بهداشتی اولیه در دستیابی به چنین هدفی نقش بازی می کنند ما به جوامعی نیاز داریم که در صورت نیاز افراد به مراقبت های بهداشتی به آنها دسترسی داشته باشند، به افراد توانمندی نیاز داریم که می دانند چگونه از سلامتی خود و خانواده هایشان مراقبت کنند.
"پوشش همگانی سلامت" در مورد حصول اطمینان از دریافت حداقل خدمات بهداشتی می باشد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای طرح توسعه شبکه های بهداشتی و درمانی موفق به انتقال خدمات بهداشتی تا دور افتاده ترین نقاط گردید و منجر به بهبود شاخص های سلامت جامعه مانند پوشش ۱۰۰ درصد ایمن سازی کودکان دربرابر ۱۰ عامل بیماری زا و کاهش مرگ و میر مادران باردار، نوزادان و کودکان و ریشه کنی و حذف و کنترل بسیاری بیماری‌های واگیر مثل مالاریا و تراخم و ... و افزایش ۲۵ سال به امید به زندگی افراد گردید و در گام بعدی با اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و امکان تشکیل پرونده الکترونیک سامانه یکپارچه بهداشتی (سیب) در پایگاه ها و مراکز خدمات جامع سلامت، موجب گردید تا طی طریق در مسیر سلامت و برنامه ریزی و تحقق اهداف و سیاست‌های کلان این حوزه و ارائه عادلانه و بهتر خدمات جامع سلامت تسهیل گردد.
بی‌شک این همه جز با تلاش و زحمات خالصانه و ایثارگرانه اعضای خانواده بزرگ سلامت در تمام سطوح حاصل نشده است و البته توسعه این موفقیت ها نیز جز از طریق تداوم این تلاشهای خالصانه و دلسوزانه میسر نخواهد شد. لذا بدینوسیله هفته بهداشت را به همکاران عزیز و گرامی خود این تلاشگران خستگی‌ناپذیر عرصه سلامت تبریک و تهنیت گفته و به عنوان خدمتگزار مردم رجاء واثق دارم با همدلی و هماهنگی و هم‌افزایی بین بخشی و انگیزه متعالی اعضای خانواده بزرگ سلامت، سلامت همه جانبه و زندگی سالم در جامعه ای سالم تر برای مردم عزیز نه تنها دور از دسترس نیست، بلکه امکان تحقق کامل آن وجود خواهد داشت همه ما در این مسیر ارزشمند مجدانه گام بر داشته و تا تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۲۲:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید