اخبار

برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دانشگاه‌ علوم پزشکی کرمانشاه

برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دانشگاه‌ علوم پزشکی کرمانشاه
مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی این دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت.

بهمن الماسی در گفت و گو با خبرنگار مفدا کرمانشاه ، در تشریح برخی برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ماه مبارک رمضان گفت: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ماه برپایی نماز جماعت و آموزش احکام به ویژه احکام مرتبط با روزه و نماز و برگزاری مراسم روخوانی و روان‌خوانی قران کریم با تأکید بر جزءخوانی قرآن در مساجد دانشکده ها ، خوابگاه ها و دیگر مراکز تابعه دانشگاه است.

وی  برپایی محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز دانشگاهی، برگزاری مسابقات فرهنگی و علمی کتاب‌خوانی ، برپایی ایستگاه و توزیع محصولات قرآنی و فرهنگی را از جمله دیگر برنامه‌های دانشگاه در ماه مبارک معرفی کرد. 

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه از برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام علی (ع) و مراسم ویژه لیالی قدر اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی تلاوت ، تقدیر از فعالان حوزه نماز و قرآن و اعتکاف علمی دانشجویان از جمله دیگر برنامه‌هایی است که برای هرچه بیشتر بهره‌مند شدن از فیوضات الهی در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید