اخبار

دستورات ویژه برای شتاب کرمانشاه در عرصه تجهیزات پزشکی

دستورات ویژه برای شتاب کرمانشاه در عرصه تجهیزات پزشکی
 

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با همراهی معاونین‌توسعه مدیریت و ‌منابع و‌ غذا و ‌دارو‌ و نیز مدیر تجهیزات و ‌ملزومات پزشکی با دکتر یوسفی رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و مدیران ارشد این هیات صبح امروز در تهران دیدار کردند.

طی این نشست عالی تامین تجهیزات پزشکی سرمایه ای با دستور رییس این هیات قرارداد خرید دستگاههای فوق پیشرفته پت و‌ سیکلوترون و سیتی آنژیو کرمانشاه در مرحله انعقاد قرار گرفت.

همچنین خرید و ‌تحویل یک دستگاه توموتراپی و دو دستگاه رادیوتراپی در مراحل اجرایی قرار گرفت.
 
در ادامه این نشست تامین یک‌دستگاه سی تی اسکن برای شهرستان هرسین و ‌دو دستگاه ام ار آی جهت نصب در بیمارستان آیت اله طالقانی و بیمارستان امام‌ خمینی (ره) اسلام اباد پیگیری و  دستورات لازم اخذ گردید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این دیدار گفت : تلاش ما برای ارایه خدمت بهتر به مردم شریف منطقه و غرب کشور است  و به همین منظور به دستگاههای سرمایه ای تجهیزات پزشکی نیازمندیم.

دکتر مرادی افزود: کرمانشاه با این تجهیزات درخواستی ظرفیت بالایی برای تشخیص و‌ درمان بیماران پیدا کرده و‌ پیشرو ارایه این خدمات تخصصی و ‌فوق تخصصی می شود .

وی اظهار داشت: کرمانشاه از نظر بیمارپذیری و درمان بیماران غرب کشور به ویژه بیمارانی که در مراحل پیشرفته بیماری هستند ظرفیت و‌ توانایی بالایی دارد و از این رو باید تقویت و‌ حمایت  شود 

 

 
۱۱ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید