شرح وظایف هیئت ممیزه مرکزی دانشگاه

- هماهنگی با نماینده های هیأت ممیزه در دانشکده ها به منظور آشنایی بیشتر آنان با آخرین دستورالعمل های موجود و تغییرات آئین نامه ارتقاء
- بررسی نهایی و رسیدگی مجدد به امتیازات متقاضیان. در صورت تغییر در امتیازات به صورتی که متقاضی حداقل امتیازات را کسب ننماید مراتب به شخص و دانشکده اعلام می گردد.
- تهیه فرم و چک لیست جهت یکسان سازی فعالیت های کمیته های ارتقاء دانشکده ها
- انجام هماهنگی های لازم، ارسال دعوت نامه، تنظیم دستور جلسه، تهیه فایل الکترونی اطلاعات متقاضیان و...، جهت طرح در هیأت ممیزه دانشگاه   
- تنظیم صورت جلسات هیأت ممیزه و ارسال به دفتر دانشگاه به جهت تأیید و انجام امور مقتضی
- ارسال صورتجلسه و مصوبات هیأت ممیزه به دانشکده ها و دبیرخانه هیأت جذب
- بررسی درخواست اعضاء هیأت علمی متقاضی احتساب سنوات و سوابق کاری به منظور دریافت پایه جهت طرح در هیأت ممیزه
- بررسی و استعلام و به روز سازی آئین نامه و سیاستگزاری موارد خاص در دانشگاه
- پاسخگویی به سؤالات و درخواست های اعضاء هیأت علمی متقاضی در خصوص ارتقاء مرتبه، احتساب سنوات و غیره
- برگزاری جلسات توجیهی برای دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی در خصوص آئین نامه ها، بخشنامه ها، فرآیندهای کاری مرتبط با ارتقاء مرتبه اعضاء هیأت علمی