اخبار

دانشکده پرستاری سنقر در نیمسال دوم دانشجو می پذیرد

دانشکده پرستاری سنقر در نیمسال دوم دانشجو می پذیرد
دکتر خزاعی راه اندازی دانشکده پرستاری را منشاء خیر و برکت و موفقیت برای جوانان این شهرستان دانست

 

در پی راه اندازی دانشکده پرستاری در شهرستان سنقر که با حضور نماینده مردم این شهرستان و نماینده وزارت بهداشت و نیز مدیر کل آموزش جناب آقای دکتر خزاعی و فرماندار و برخی از مسئولین محلی در این شهرستان  صورت پذیرفت

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی دانشکده پرستاری در سنقرو کلیایی خبرداد و گفت:این دانشکده در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفته و داوطلبین می تواننددر مرحله تکمیل ظرفیت برای بهمن ماه امسال با کد رشته 30554 انتخاب رشته کنند.

دکتر محمد ابراهیم محبی در بازدید نماینده وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی به همراه فرماندار و سایر مسئولین استان و شهرستان از امکانات این مرکز گفت:داوطلبین تا روز 14 آبانماه به مدت 3 روز وقت دارند که برای انتخاب رشته اقدام کنند.

دکتر عشوندی نماینده وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در بازدید از امکانات و ظرفیتهای دانشکده پرستاری سنقرو کلیایی،فضای موجود در این دانشکده را از قبیل کتابخانه،پراکت و سایر امکانات و فضاهای آموزشی مفید دانست و گفت:بیش از 90 درصد مشکلات که در بازدیدهای قبلی مشاهده شده بود رفع شده است.

سرپرست فرمانداری سنقرو کلیایی هم از اقدامات و پیگیریهای نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استان و شهرستان برای راه اندازی دانشکده پرستاری این شهرستان قدر دانی نمود.

در ادامه دکتر خزاعی  راه اندازی دانشکده پرستاری را که منشا ءخیرو موفقیت برای جوانان علاقمند و مومن این شهرستان و راه اندازی سایر رشته های مرتبط دیگر و توسعه این دانشکده در آینده را به مردم سنقرو کلیایی تبریک گفت و نقطه قوتی در این شهرستان دانست

 

۱۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید