اخبار

برگزاری جلسه بهبود راهکارهای آموزشی

... در هفتم اردیبهشت 1389درآستانه روز معلم و تجلیل از مقام شامخ استاد شهید مطهری و گرامی داشت هفته آموزش همایش یک روزه ای با حضور کلیه کارشناسان و مسئولان ادارات آموزشی دانشکده ها در دفتر معاونت آموزشی برگزار شد ...

... در هفتم اردیبهشت 1389درآستانه روز معلم و تجلیل از مقام شامخ استاد شهید مطهری و گرامی داشت هفته آموزش همایش یک روزه ای با حضور کلیه کارشناسان و مسئولان ادارات آموزشی دانشکده ها در دفتر معاونت آموزشی برگزار شد .

هدف از برگزاری همایش بررسی مشکلات آموزشی و دریافت پیشنهادات کارشناسان مربوط به منظور ارائه بهتر خدمات آموزشی و تسهیل و تسریع در امور آموزشی بعنوان اصلی ترین محور  خدمات آموزشی بود ، که ضمنا به منظور ارتقاء و بررسی سطح دانش و تسلط کارشناسان بر آیین نامه های آموزشی جهت ارائه مشاوره به دانشجویان آزمونی از آیین نامه های آموزشی به عمل آمد .

درادامه با اهدای جوایزی از کلیه کارشناسان شرکت کننده در امتحان تقدیر وتشکر گردید. سپس نشستی با حضور مدیر امور آموزش ، معاون آموزشی و روسای ادارات معاونت وروسای ادارات دانشکده ها جهت تعامل وارائه خدمات بهتر آموزشی برگزار و راهکارهای افزایش و ارتقای خدمات آموزشی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید . در پایان با حضور معاون آموزشی از کلیه کارکنان حوزه معاونت آموزشی با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر گردید .

۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۱:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید