اخبار

💠جلسه بررسی زیر ساخت آموزش مجازی دانشگاه

💠جلسه بررسی زیر ساخت آموزش مجازی دانشگاه
 
 
🔹این نشست باحضور ریاست دانشگاه ، معاونت آموزشی، رییس مرکز توسعه و مدیران مالی و آی تی دانشگاه در سالن اجتماعات دفتر ریاست برگزار شد.
 
♻️دکتر مرادی رئیس دانشگاه:🔻🔻
 
🔹با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاهها، آموزش مجازی به عنوان بستری مهم  و تاثیر گذار باعث شد نه تنها آموزش در دانشگاهها دچار وقفه نشود بلکه به عنوان شیوه ای جایگزین و موثر در مواقع بحران مطرح شده و مورد استفاده قرار گیرد.
 
🔹با تعطیلی دانشکده ها به دلیل شیوع کرونا ، از ۲۴ اسفند با همکاری تیم آی تی  سامانه های lms و نوید در دانشگاه راه اندازی شده است. 
 
🔹علاوه برافزایش محتوا باید کیفیت آموزش های مجازی نیز مورد توجه قرار گیرد و باید  تمام اساتید در  دوره های آموزش غیر حضوری به صورت  فعال حضور داشته باشند. 
 
🔹راه‌اندازی و استفاده بهینه از آموزش‌های الکترونیکی در ارائه دروس و تقویت زیرساخت‌ها جهت آموزش‌های متنوع غیرحضوری و  بهره مندی تمام دانشجویان از این آموزش ها می تواند در ارتقا سطح آموزش مجازی دانشگاه موثر باشد.
 
🔹در این جلسه مسائلی از جمله افزایش پهنای باند، خرید سرور ، استفاده از امکانات بخش خصوصی و ارتقا و تقویت زیرساخت ها جهت ارائه مطلوب آموزش مجازی به صورت آنلاین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
۳ خرداد ۱۳۹۹ ۰۷:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید