اخبار

معاون آموزشی وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی به کرمانشاه وارد شد .

معاون آموزشی وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی به کرمانشاه وارد شد .
 
🔸 دکتر حق دوست معاون آموزشی وزارت به همراه دکتراخوان مسئول کلان منطقه ی آمایشی 3 و معاون اجرایی معاونت آموزشی و همچنین  دکتر آیتی دبیر شورای گسترش وزارتخانه به منظور بررسی ظرفیتها و توانمندیهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی به کرمانشاه آمدند.
 
🔸 دکتر حق دوست دراین سفر یک روزه پس از  شرکت در  نشست با اعضای هیئت رییسه و اعضای منتخب شورای دانشگاه از فضاهای آموزشی دانشگاه بازدید خواهند کرد.

 

⭕️ دکتر سالاری معاون مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی : 

🔸باشیوع بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم مثل سایر دانشگاهها به سمت آموزش فضای مجازی پیش رفت .

رسانه جدید

🔸با معرفی سامانه ی نوید جهت بارگذاری محتواهای آموزشی کارگروهی در معاونت آموزشی دانشگاه تشکیل شد و اطلاعات اساتید و دانشجویان به روز رسانی بارگذاری شد.
 
🔸از جمله مشکلات در زمینه آموزش مجازی عدم آشنایی کافی اعضای هیات علمی با تهیه محتواهای الکترونیک در سامانه ی نوید بود. به همین منظور کارگاههای وبیناری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی جهت توانمندسازی اعضای هیات علمی محترم برگزار شد. بعلاوه در مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی نیز کارگاه هایی نیز به صورت فردی و به صورت گروهی جهت آشنایی همکاران گروه های آموزشی بالینی برگزار گردید.
 
🔸ازسوی دیگر دانشجویان نیز به آموزش در این زمینه نیاز داشتند که در شبکه های مجازی به آنها آموزش صورت گرفت و هم اکنون 2720 دانشجو در بستر سامانه ی نوید از آموزش الکترونیک استفاده می کنند .
 
🔸هماهنگی جهت استفاده از مرکز تولید رسانه های آموزشی در دانشکده های مختلف از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بود.
🔸جهت توسعه امکان برگزاری دروس به صورت مجازی همزمان و آزمون ساز فرادید همچنین امکان تاسیس مرکز آموزش مجازی در دانشگاه در آینده سروری اختصاصی معاونت آموزشی خریداری و در حال نصب است.
 

🔸 حاصل تلاش اعضای هیات علمی در خصوص آموزش مجازی در حال حاضر تهیه ۱۰۶۲۰ محتوای آموزشی مجازی بود.

۱۸ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید