اخبار

آموزش مجازی؛ راهی مناسب برای آموزش در روزهای مبارزه با کرونا

آموزش مجازی؛ راهی مناسب برای آموزش در روزهای مبارزه با کرونا
✳️ آموزش مجازی؛ راهی مناسب برای آموزش در روزهای مبارزه با کرونا 
 
⭕ تیم پایش حوزه معاونت آموزشی دانشگاه در چهارمین دوره پایش خود با حضور در دانشکده دندانپزشکی عملکرد این دانشکده و همچنین مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.
 
💠 دکتر خزایی معاون آموزشی دانشگاه: 🔻🔻
 
🔸آموزش مجازی درشرایط بحران کرونا به عنوان راه مناسب آموزش به دانشجویان با کیفیت و قدرت هرچه بیشتر باید انجام شود .
 
🔸️ در طول ترم نباید دانشجو به حال خود رها شود و اساتید فقط به امتحانات پایان ترم متکی باشند، بلکه موضوعات قابل ارائه به عنوان تکلیف در طول ترم برای دانشجو وجود داشته باشد .
 
🔸 دغدغه بسیاری ازدانشجویان بارگذاری حجم زیادی از محتواها در هفته های آخر است که رفع این دغدغه منطقی برعهده اساتید می باشد ، 
 
🔸️ترفیع سالیانه اساتید منوط بر مشارکت فعال آنان در برنامه های آموزش مجازی ، بارگذاری به موقع محتواهای آموزشی و نیز ارزشیابی صحیح در طول ترم از دانشجویان می باشد.
 
🔸 نبود پروتکل آموزشی در شرایط بحران ، تصمیم گیری را دراین زمینه با دشواری مواجه می کند، اما همه ما به عنوان حلقه ای از یک زنجیره باید تصمیماتی را اتخاذ کنیم که کمترین میزان اشتباه را داشته باشد چرا که هر تصمیمی به طور قطع و کامل صحیح نیست، به همین دلیل مدیران گروههای آموزشی در دانشکده ها می توانند جهت اتخاذ تصمیمات بهتر بسیار موثر عمل کنند.
 
🔸 حفظ سلامت دانشجویان و اساتید اولویت اصلی ماست. بنابراین هر کمبودی در زمینه ماسک و وسایل حفاظت فردی ، توسط معاونت آموزشی تامین اعتبار می گردد .
 
 ✔همچنین بودجه لازم برای دانشکده دندانپزشکی جهت تقویت بسترهای مجازی و مشکلات موجود ، پس از بررسی های لازم توسط تیم پایش به این دانشکده تعلق گرفت.
 
✔️ دوشنبه  ۲۶ آبان ماه
۲۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید