✴ به اطلاع می رساند کلیه مراحل ثبت نام بصورت اینترنتی از تاریخ7/7/1400 لغایت 15/7/1400انجام می شود و از مراجعه حضوری به دانشگاه جدا خودداری فرمایید.
✴ دانشجویان می بایست با مراجعه به مراکز تجمیعی تزریق واکسن در درمانگاه های شهرهای محل سکونت خود نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.
✴ با تصویب ستاد استانی کرونا ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان و استفاده از امکانات رفاهی ازقبیل خوابگاه، سلف سرویس و.... تنهاباتزریق حداقل یک دوز واکسن امکان پذیر است.
✔ مراحل ثبت نام اینترنتی :
۱) مراحل ثبت نام اینترنتی و ارائه فیزیکی مدارک ازطریق پست طی دو اطلاعیه بشرح ذیل به اطلاع شما عزیزان رسانیده می شود.
2- ارسال مدارک از طریق پست به آدرس : کرمانشاه – بلوار شهید بهشتی – روبروی بیمارستان امام علی (ع) ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی- طبقه سوم –حوزه معاونت آموزشی با کد پستی 6714673159
⏺ اطلاعیه شماره 1🔻🔻
✔ جهت ثبت نام آنلاین به سامانه student.kums.ac.irمراجعه نمایید.
✔ مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی : ( تمام فایل ها بصورت Jpg و حداکثر 100kb باشد )
1- اسکن اصل مدرک دیپلم یا مدرک تحصیلی و در سایت بارگذاری شود.
1-1 مدرک نظام قدیم آموزش متوسطه ( اصل یا گواهی دیپلم و ریز نمرات آن ) اسکن و بارگذاری شود.
2-1 مدرک نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی ( اصل یا گواهی دوره پیش دانشگاهی و متوسطه و ریز نمرات آنان ) اسکن و بارگذاری شود.
3-1 مدرک نظام آموزشی جدید (6-3-3 ) (اصل مدرک یا گواهی موقت با ریز نمرات آن ) اسکن و بارگذاری شود.
2- موافقت محل کاربرای کارمندان- اسکن و بارگذاری شود.
3- کپی کارت پایان خدمت – اسکن و بارگذاری شود
4-برای صدور معافیت تحصیلی ( برادران) به سامانه www.vazifeh.police.irسازمان وظیفه عمومی ناجا مراجعه نمایند .
5- کپی صفحه اول شناسنامه اسکن شود.
6 - کارت ملی اسکن و بارگذاری شود
7- دانشجویان شهریه پرداز مقطع کارشناسی مبلغ ۷۵/۰۰۰/۰۰۰ریال و مقطع دکتری ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب جاری بنام بین الملل تمرکز دانشگاه بانک صادرات به شماره حساب 0105468014002 واریز نموده و فیش پرداختی را اسکن و بارگذاری نمایند .
8- داوطلبانی که از سهمیه مناطق درگیر بلایای طبیعی (زلزله و سیل) و سهمیه بومی تعهدی استفاده می نمایند جهت سپردن تعهد به معاونت آموزشی مراجعه نمایند. ( حداکثر تا آخر آبان ماه سال جاری)
9- جهت صدور تاییدیه تحصیلی به سامانه وزارت آموزش و پرورش emt.medu.ir مراجعه فرمایید و مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی حتما در سامانه بارگذاری گردد.
تاکید می شود گیرنده حتما دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انتخاب گردد.
10- ضمنا شروع کلاسها از 17/7/1400 تا اطلاع ثانوی بصورت مجازی می باشد. خواهشمند است جهت اطلاعات بیشتردر خصوص شروع کلاس ها به سایت دانشکده های مربوطه مراجعه فرمایید.
⏺ اطلاعیه شماره 2🔻🔻
✔ با توجه به شیوع بیماری کرونا ارسال مدارک کلیه دانشجویان ( منجمله دانشجویان ساکن در شهر کرمانشاه )بصورت فیزیکی و از طریق ادارات پست از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱۵ لغایت ۱۴۰۰/۷/۳۰ به آدرس : کرمانشاه – بلوار شهید بهشتی- روبروی بیمارستان امام علی (ع)- ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی- طبقه سوم - حوزه معاونت آموزشی – کد پستی 6714673159 انجام شود.
الزامی است بر روی پاکت پستی آدرس کامل به همراه شماره موبایل ،شماره تلفن ثابت، نام و نام خانوادگی و رشته قبولی قید گردد.
✔ مدارکارسالی :
1- اصل مدرک دیپلم یا مدرک تحصیلی
1-1 نظام قدیم آموزش متوسطه ( اصل مدرک دیپلم و اصل ریز نمرات آن )
2-1 نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی ( اصل یا گواهی مدرک دوره پیش دانشگاهی و متوسطه و اصل ریز نمرات آنان )
3-1 نظام آموزشی جدید (6-3-3 ) (اصل مدرک یا گواهی موقت با اصل ریز نمرات آن )
2- کپی فرم درخواست تاییدیه تحصیلی
3- موافقت محل کار برای کارمندان
4- کپی کارت پایان خدمت پشت و رو (یک سری )
5- تصویر شناسنامه تمام صفحات (یک سری)
6- کپی کارت ملی پشت و رو
7- شش قطعه عکس 3*4
8-تصویر فیش واریزی برای دانشجویان شهریه پرداز
💠 قابل توجه دانشجویان شهریه پرداز پردیس خودگردان مدارک ذیل شامل :
1 - فرم تعهد دانشجو
۲ _ فرم امضا
۳ _ سفته به مبلغ ۲۰۰ میلیون
۴ _ اصل فیش واریزی
به آدرس بلوارشهیدبهشتی ساختمان شماره ۱ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واحد مدیریت امور بین الملل کارشناس واحد مالی ( آقای هژیر صادقی) ارسال نمائید.
💠 قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی مهر ۱۴۰۰ 🔻🔻
شرایط و زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جدید الورود به شرح ذیل اعلام شد:
تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای همسر و فرزندان شهید، آزادگان و همسر و فرزندان و جانبازان بالای 25% و همسر و فرزندان آنان می باشد.
دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید (1400) لازم است پس از ثبت نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی از تاریخ «دهم تا بیستم مهرماه» از از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس:
http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری فرمایند.
درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال های قبل»، به طور همزمان در «آخر مهرماه» از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی می شود و به صورت کتبی نیز به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می شود.