اخبار

اولین نشست روسا، معاونین و مدیران حوزه آموزش دانشگاه های کلان منطقه 3 کشور

اولین نشست روسا، معاونین و مدیران حوزه آموزش دانشگاه های کلان منطقه 3 کشور
✳️ دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه ۳ کشور دارای ظرفیت گسترده در حوزه آموزش؛

 ✔️ فعالیت ۱۹ بیمارستان آموزشی، ۳۱ دانشکده و تحصیل ۱۷ هزار دانشجو در رشته های گوناگون تخصصی در مقاطع مختلف در دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه ۳ کشور


◀️ دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست کلان منطقه:

♦️ ظرفیت های بی بدیل و گسترده ای در کلان منطقه ۳ کشور در بخش آموزش وجود دارد که رو به تکامل است و می‌تواند با برنامه ریزی دقیق برای بهبود روز افزون امور در حوزه های مختلف آموزشی و اعتلای این بخش مورد بهره برداری قرار گیرد.

♦️ یکی از مهمترین اهداف ما در پیشبرد برنامه های کلان منطقه ، دستیابی به مرجعیت علمی و سرآمدی است که به عنوان نقطه قوت و عالی ترین جایگاه مدنظر قرار گرفته و منشاء اثرات چشمگیری در حوزه آموزش است.

♦️ در کلان منطقه ۳ کشور، در دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه، همدان، ایلام، کردستان و اسد آباد در مجموع ۱۹ بیمارستان آموزشی و ۳۱ دانشکده در حال فعالیت بوده و نشان از پتانسیل قابل توجه این منطقه در این بخش است که با برنامه ریزی منسجم و مدون میتواند منجر به توسعه و تکامل حوزه های مختلف آموزشی شود.

♦️ در مجموع ۱۷۲۹۵ دانشجو در دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۳ کشور در رشته های گوناگون تخصصی در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.

♦️ بین الملل سازی یکی از ظرفیت های بسیار مهم است که خوشبختانه از آن استفاده شده و هم اکنون ۱۴۲۰ دانشجو غیر ایرانی در دانشگاه های دانشگاه علوم پزشکی کلان منطقه ۳ کشور در رشته های تخصصی در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند و باید کماکان توسعه و ارتقاء حوزه بین الملل در دانشگاه ها با جدیت دنبال شود.

♦️ تلاش دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه، همدان، کردستان، اسلام و اسدآباد به عنوان کلان منطقه ۳ کشور، توسعه همه جانبه شاخص های آموزشی و بالا بردن پرچم افتخار تحول، تعالی، عدالت و بهره وری در فضایی همدلانه است و امید دارم با مشارکت، هم اندیشی و همکاری سازنده شاهد پیشبرد و توفیق روز افزون این حوزه و دستیابی به اهداف مدنظر باشیم.
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید