اخبار

♻️♻️ شروع ثبت‌نام المپیاد دانشجویی ♻️♻️

♻️♻️ شروع ثبت‌نام المپیاد دانشجویی ♻️♻️

 

♦️ چالش برای دانشجویانی که می‌خواهند پیشرفت را لمس کنند ♦️

 

حیطه های المپیاد:

♦️ استدلال بالینی (مختص دانشجویان رشته پزشکی ترجیحا اینترنی) ♦️ آموزش پزشکی ♦️ هم‌گرایی علوم پایه ♦️ کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه ♦️ مدیریت نظام آموزش و سلامت

زمان:

علاقه‌مندان می‌توانند تا 22 بهمن ماه 1401 پس از انتخاب حیطه مورد نظر برای شرکت در کلاس‌های آمادگی برای المپیاد ثبت‌نام کنند.

شرایط شرکت کنندگان:

کلیه دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌­ای شاغل به تحصیل در دانشگاه‌­ها و دانشکده‌­های علوم پزشکی سراسر کشور و یا دانش ‏آموختگانی که تا تاریخ برگزاری اولین آزمون از مجموعه آزمون‏‌های کشوری المپیاد (آزمون غربالگری - مرحله اول انفرادی) در هر دوره کمتر از شش ماه از فارغ‏‌التحصیلی آنها گذشته باشد، با دارا بودن یکی از شرایط و معیارهای ذیل، و حسب سهمیه بندی اعلام شده (در وب‌سایت المپیادعلمی) می‏‌توانند در پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی شرکت نمایند.

- دارا بودن معدل کل 14 به بالا       - داشتن طرح یا اقدام نوآورانه به تائید EDC         - دانشجوی توانمند و خلاق به تائید معاون آموزشی دانشکده و EDC دانشگاه

لازم به ذکر است 1- در حیطه "کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه" علاوه بر دانشجویان فوق، دانشجویان PhD و دستیاران (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) نیز می‌توانند شرکت کنند. 2- دانشجویی که مدال طلا را در مرحله انفرادی در هر حیطه کسب نماید، نمی­‌تواند مجدداً در همان حیطه شرکت نماید. 3- شرکت در یک حیطه و کسب مدال طلا در آن منعی برای شرکت در سایر حیطه­‌ها در دوره‌های بعدی المپیاد نمی‌باشد.

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید