اخبار

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه‌های پزشکی سال تحصیلی 1403-1402

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان  مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد  گروه‌های پزشکی  سال تحصیلی 1403-1402
ضمن تبریک به پذیرفته شدگان محترم مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه‌های پزشکی سال جاری، بدینوسیله اعلام می‌گردد ثبت نام به صورت  غیرحضوری  از روز شنبه  مورخ  1402/08/20  لغایت یکشنبه مورخ 1402/08/21 ضمن اسکن مدارک مورد نیاز با ورود به سامانه  https://student.kums.ac.ir (نام کاربری و کلمه ی عبور همان کد ملی می باشد.) و همچنین  مراجعه حضوری جهت ارائه اصل مدارک از روز دوشنبه مورخ  1402/08/22  لغایت سه شنبه مورخ 1402/08/23 با مرجعه به آدرس کرمانشاه- بلوار شهید بهشتی- روبروی بیمارستان امام (ع)- ساختمان شماره 2 علوم پزشکی – طبقه سوم – معاونت آموزشی – واحد تحصیلات تکمیلی صورت می گیرد .
 - در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مدارک ثبت نام با شماره 08338378096 – و داخلی های  320 ، 323  و 325 تماس بگیرید.

* مدارک مود نیاز:
1- مدارک شناسایی (6 قطعه عکس3*4 – دو سری تصویر از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی)       
2- دانشنامه یا هر مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد. لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر نیز می بایست مدارکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ 1402/06/31 باشد، ارائه نمایند. 
3- کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه 
4- افراد مشمول جهت درخواست معافیت تحصیلی به سامانه  www.vazifeh.police.irسازمان وظیفه عمومی ناجا مراجعه نمایند. 
5- گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی (اتمام طرح نیروی انسانی، معافیت یا توقف از طرح نیروی انسانی ) جهت آن دسته از  پذیرفته شدگانی که مشمول طرح اجباری نیروی انسانی (قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان) می باشند. 
تذکر: بر اساس اعلام دبیرخانه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، گذراندن طرح نیروی انسانی هم زمان با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مجاز نمی باشد.
گواهی تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان (صرفا برای پذیرفته شدگان دانش آموخته دانشگاه های علوم پزشکی)
ارائه اصل مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه (رزمندگان وایثارگران واستعدادهای درخشان و .... )
موافقت بدون قید وشرط در خصوص ثبت نام وادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول مربوطه 
تکمیل وارائه فرمهای ذیل
فرم شماره 3 فرم شماره 3 – عدم مغایرت مدارک ارائه شده
فرم گزینش فرم گزینش – فرم گزینش در 2 نسخه تکمیل شود.
*** قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته  پردیس خودگردان ( شهریه پرداز)***
- پذیرفته شدگان شهریه پرداز، موظف به پرداخت مبلغ 100/000/000ریال ( معادل  10 میلیون تومان  ) به صورت آنلاین از طریق  https://student.kums.ac.ir   می‌باشند. 
- کلیه دانشجویان دوره پریس با مراجعه به لینک اطاعیه-ثبت-نام-دانشجویان-جدیدالورود402-403-پردیس-خودگردان نسبت به تکمیل و ارائه مستندات لازم اقدام نمایند.  

• تذکر مهم
- عدم ثبت نام هریک از پذیرفته شدگان در تاریخ های تعیین شده به منزله انصراف بوده و هیچگونه درخواستی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.
- داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل می باشند. درصورت محرز شدن ثبت نام در هردو محل، قبولی آنها در رشته های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل کان لم یکن تلقی می شود. 

۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید