اخبار

اطلاعیه شماره 4 جهت پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1403

اطلاعیه شماره 4 جهت پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1403

اطلاعیه شماره 4 جهت پذیرفته شدگان کنکور سراسری 1403

 

دانشجویان جدیدالورود قبل از اقدام جهت ثبت‌نام آموزشی، به نکات زیرتوجه نمایند:

1.      در هنگام ثبت‌نام الکترونیکی، لازم است که به تناسب شرایط خود، فرم‌های الکترونیکی زیر را دریافت و پس از تکمیل و امضا، بارگزاری نمایید:

·         فرم اخذ تعهد کلیه پذیرفته شدگان (فرم را می‌توانید از اینجا دریافت کنید)

·         فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان سهمیه‌های  منطقه ۱، رزمندگان و ایثارگران (فرم را می‌توانید از اینجا دریافت کنید)

·         فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان سهمیه مناطق ۲  و ۳  (فرم را می‌توانید از اینجا دریافت کنید)

·         فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم (فرم را می‌توانید از اینجا دریافت کنید)

2.       تمامی دانشجویان جدیدالورود نیاز است که درخواست خود را جهت صدور تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم ارائه نموده و تصویر صفحه درخواست حاوی کد رهگیری را نیز بارگزاری نمایند. توجه داشته باشید که در هنگام تکمیل درخواست تاییدیه تحصیلی، استان استعلام گیرنده را کرمانشاه و نوع استعلام گیرنده را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استعلام گیرنده را دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وارد نمایید. دانشجویان عزیز می‌توانند درخواست خود را از طریق پایگاه اینترنتی وزارت آموزش و پرورش ارائه نمایند.

3.       دانشجویان پسر لازم است تصویر مدرکی که تایید کننده وضعیت نظام وظیفه آنها باشد مانند تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم از انجام خدمت نظام وظیفه) را بارگزاری نمایند. دانشجویان پسری که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم خدمت هستند، بایستی نسبت به دریافت گواهی معافیت تحصیلی اقدام نموده و تصویر صفحه درخواست حاوی کد رهگیری را نیز بارگزاری نمایند. این دانشجویان می‌توانند درخواست خود را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان نظام وظیفه ارائه نمایند.

4.       دانشجویان پذیرفته شده در کد رشته‌های تحصیلی پردیس خودگردان دانشگاه در طول ثبت نام اینترنتی، نسبت به پرداخت شهریه علی‌الحساب اقدام خواهند نمود. همچنین لازم است که مطابق با برنامه زمانی که از سوی اداره پردیس اعلام خواهد شد، نسبت به تحویل مدارک زیر به همکاران پردیس خودگردان دانشگاه (مستقر در ساختمان شماره 2 دانشگاه، طبقه سوم، معاونت آموزشی دانشگاه، واحد پردیس خودگردان) اقدام نمایند:

·         گواهی امضا (فرم گواهی را ازاینجادریافت کنید)

·         سفته بانکی (نمونه تکمیل شده سفته را از اینجادریافت کنید)

·         تعهد محضری (فرم تعهد را ازاینجادریافت کنید)

در انتها لازم به ذکر است که تمامی دانشجویان اصل مدارک فیزیکی زیر را پس از شروع کلاس‌های درسی و مطابق با برنامه‌ زمانی که متعاقبا اعلام خواهد شد به اداره آموزش دانشکده محل تحصیل تحویل داده شود:

1.       آخرین مدرک تحصیلی (گواهی دوره دوم متوسطه، دیپلم یا پایان دوره پیش دانشگاهی)

2.       کارنامه ریز نمرات آخرین مدرک تحصیلی (گواهی دوره دوم متوسطه، دیپلم یا پایان دوره پیش دانشگاهی)

3.       شش قطعه عکس 3 * 4 پرسنلی

4.       اصل فرم‌های امضا شده اشاره شده در بند 1

در صورتی که مطالب بالا بدقت مطالعه شده و مستندات مورد نیاز تهیه گردید، می‌توانید به منظور ثبت نام از طریق این پیوند اقدام نمایید. پس از حضور دانشجویان در مراسم معارفه روزهای 28 و 29 مهر ماه (مطابق با اطلاعیه شماره 3)، کلاس‌های درسی در محل دانشکده‌های تابعه از تاریخ 30 ام آغاز خواهند شد و حضور دانشجویان در تمامی کلاس‌های درس الزامی است. برای دریافت برنامه کلاسی رشته تحصیلی خود از پیوند قرار داده شده در جدول زیر اقدام کنید. از خداوند منان موفقیت و سعادت شما را خواستاریم.

 

دکتری حرفه‌ای-پزشکی

کارشناسی-رادیولوژی

دکتری حرفه‌ای-داروسازی

کارشناسی-علوم ازمایشگاهی

دکتری حرفه‌ای-دندانپزشکی

کارشناسی-علوم وصنایع غذایی

کاردانی- اتاق عمل اسلام آباد

کارشناسی-فناوری اطلاعات سلامت

کاردانی- هوشبری اسلام آباد

کارشناسی-فیزیوتراپی

کارشناسی-اتاق عمل

کارشناسی-کاردرمانی

کارشناسی-بهداشت حرفه ای

کارشناسی-گفتاردرمانی

کارشناسی-بهداشت عمومی

کارشناسی-هوشبری

کارشناسی-بهداشت محیط

کارشناسی-فوریت های پزشکی

کارشناسی-پرستاری اسلام آباد

کارشناسی-مامایی

کارشناسی-پرستاری سنقر و کلیایی

کارشناسی-فوریت های پزشکی

کارشناسی-پرستاری کرمانشاه

کارشناسی-مامایی

کارشناسی-پزشکی هسته ای

 

 

۲۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۳:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید