اخبار

برگزاری اولین جلسه ویدیو کنفرانس در راستای تحقق بسته آموزش مجازی در کلان منطقه 3 آمایشی

برگزاری اولین جلسه ویدیو کنفرانس در راستای تحقق بسته آموزش مجازی در کلان منطقه 3 آمایشی

جهت برگزاری این جلسه ابتدا هماهنگی تلفنی توسط مسئول بسته مجازی در کلان منطقه با مسئولان بسته آموزش مجازی در 4 دانشگاه (کرمانشاه- ایلام- کردستان- همدان) بعمل آمد و جهت برنامه ریزی زمان جلسات و دستور کار یک کانال تلگرامی ایجاد شد در این کانال مسئول بسته های آموزش مجازی 4 دانشگاه  ، رئیس و برخی افراد برجسته کمیته آموزش مجازی هر دانشگاه ، و مسئول IT دانشگاه ها اضافه شدند و هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری زمان جلسه و دستور کار بعمل آمد. اولین جلسه ویدیو کنفرانسی در تاریخ 4/8/95 ساعت 12 الی 14 با موفقیت کامل برگزار شد. در این سلسه جلسات سعی بر این است که مرحله به مرحله گزارش کار از زمان ابلاغ بسته آموزش مجازی در دانشگاه ها بررسی شود و تجارب مفید هر دانشگاه در اختیار بقیه قرار گیرد و در ضمن این جلسات مصوباتی جهت طرح و تصویب در جلسات حضوری کلان منطقه3  برای بحث آموزش مجازی در کل دانشگاه های منطقه خواهد داشت.

 مصوبات جلسه اول بسته آموزش مجازی :

-        مقرر شد پاورپوینت اساتید پس از اتمام هر جلسه کلاس درس بر روی سایت LMS جهت استفاده دانشجویان و ترویج و جا افتادن فرهنگ استفاده از فضای مجازی برای اساتید و دانشجویان قرار گیرد. ( این ابتکار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بوده که در جلسه بعدی کلان منطقه برای دسترسی و استفاده سایر دانشگاه ها نیز مصوب خواهد شد.)

-        مقررشد یک آئین نامه مشترک جهت کلان منطقه در بحث آموزش مجازی تدوین گردد و در نهایت گزارش کاملی جهت ارائه به وزارت از وضعیت آموزش مجازی در کلان منطقه از طریق این جلسات  تهیه گردد.

 


ویدئو کنفرانس

۱۰ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید