مراحل درخواست و تأیید کامپیوتر اداری جهت خرید واحدها تهیه درخواست خرید کامپیوتر گرفتن پرینت از فایل مشخصات سخت افزار مورد تأیید در همین صفحه. مراجعه و تحویل درخواست خرید کامپیوتر و فرم پرینت شده به واحد آمار و فناوری اطلاعات جهت بررسی و تایید نهایی کامپیوتر. مشخصات مورد تایید نکات و شرایط گارانتی (الزامی) کلیه تجهیزات می بایست توسط فروشنده یکسال گارانتی شوند و در صورت مواجه شدن با مشکل در کمتر از 48 ساعت رفع عیب شده و به واحد مربوطه تحویل شود . کلیه قطعات دارای برگه گارانتی معتبر باشد و در زمان تحویل دستگاه ارائه گردد . کلیه پرداخت ها پس از بررسی فنی قطعات و تست های مربوطه و تایید توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات انجام خواهد شد . شرکت فروشنده می بایست عضو شورایعالی انفورماتیک و یا سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یاشد . شرکت بایستی در نهایت کلیه سیستمها را با پلمپ شرکت ارائه دهد و الزاماً پلمپ دستگاه تا زمان پایان گارانتی کل سیستم ادامه خواهد داشت و هرگاه مشخص شود که قطعات مورد نظر با آنچه وجود دارد مغایر است دانشگاه این حق را برای خود محفوظ می دارد که بنحو مقتضی اقدام نماید و یا فروشنده می تواند بعد از بررسی صحت سیستم ها توسط خریدار، اقدام به پلمپ نماید. کلیه سیستم ها می بایست دارای ویندوز 10 فعال شده ، مجموعه آفیس ، و کلیه درایور ها باشند.