اخبار

طرح بررسی سیمای زندگی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اجرا می‌شود

طرح بررسی سیمای زندگی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اجرا می‌شود


رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز اجرای طرح بررسی سیمای زندگی خبر داد.

"دکتر پرستو عباسپور" در گفت و گو با خبرنگار مفدا کرمانشاه ضمن اعلام این خبر، درخصوص اهداف اجرای این طرح، اظهار داشت: در راستای تقویت برنامه‌های پیگیرانه اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان ،طرح سیمای زندگی دانشجویان در دانشگاه اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح پرسشنامه تایید شده دفتر مرکزی مشاوره با محورهای بررسی برنامه و فعالیت‌های فردی (تحرک، تغذیه، خواب واوقات فراغت)، بررسی نگرش و دیدگاه‌های دانشجویان در زمینه‌های مختلف، بررسی میزان رضایتمندی از زندگی و مشخص نمودن نگرانی و دغدغه‌های آنان است.

دکتر عباسپور با بیان اینکه دانشجویان به صورت داوطلبانه جهت اجرای این طرح انتخاب می‌شوند ، گفت: جلسات توجیهی برای کارشناسان اجرا کننده طرح در دفاتر مشاوره مشاوره دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها برگزار شده است.

رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: با دستیابی به نتایج طرح و تجزیه و تحلیل یافته‌ها می‌توان به سیمای کلی زندگی در زمینه‌های مختلف دست یافت و در برنامه ریزی فعالیت‌های آتی اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان استفاده کرد.

وی در پایان یادآور شد: اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان آماده است تا خدمات تخصصی خود در زمینه‌های مشاوره‌ای را به صورت حضوری، غیرحضوری از طریق تماس تلفنی و یا ارتباط مجازی در اختیار دانشجویان دانشگاه قرار دهد.
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید