اخبار

اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص جشنواره شهید مطهری 1390

اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص جشنواره شهید مطهری 1390
به یاری خداوند تبارک و تعالی چهارمین دوره جشنواره آموزشی شهید مطهری در اردیبهشت ماه سال 1390 همزمان با دوازدهمین همایش سراسری آموزش پزشکی برگزار خواهد شد
 
 
سلام علیکم
به یاری خداوند تبارک و تعالی چهارمین دوره جشنواره آموزشی شهید مطهری در اردیبهشت ماه سال 1390 همزمان با دوازدهمین همایش سراسری آموزش پزشکی برگزار خواهد شد .
نظر به برگزاری موفق جشنواره در دوره های قبلی و استقبال گسترده اساتید عظام و دانشجویان عزیز و با توجه به اولویت های بخش آموزش پزشکی ، فرمایشات مقام معظم رهبری در باب مرجعیت علمی ، نهضت نرم افزاری ، پیشرفت و عدالت ، ارتقاء اخلاقی و معنوی ، جشنواره چهارم به امور راهبردی بر این اساس اختصاص یافته است .
لذا با گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم شهید مطهری ، نماد علم و ایمان و عصاره اندیشه های اسلامی و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به همه فعالان عرصه علم و دانش و تشکر از برگزاری مناسب سومین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاهی و مشارکت فعال در ارسال فرایند های مطلوب آموزشی به دبیرخانه کشوری جشنواره آموزشی شهید مطهری مراتب زیر را به اطلاع می رساند ، چهارمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با شعار (( آموزش علوم پزشکی و افق سلامت در نقشه جامع علمی )) به شناسایی و معرفی فرایندهای آموزشی برتر با محورها و اولویتهای ذیل برگزار خواهد شد :
1 . مرجعیت علمی
 2 . نظریه پردازی در علوم پزشکی
3 . معرفت دینی
4 . اخلاق حرفه ای
5 . پیشرفت و عدالت
 
همچنین خاطر نشان می گردد :
الف ) با توجه به مصوبه کمیته علمی ، چهارمین جشنواره آموزشی دانشگاهی و کشوری شهید مطهری با محوریت و اولویتهای پنج گانه فوق الذکر ونیز بر اساس حیطه پنجگانه : تدوین برنامه آموزشی ، روشهای نوین آموزشی ، رویکرد نوین ارزشیابی ، مدیریت و رهبری آموزشی ، مشاوره و راهنمایی ، مورد داوری و فرایند های مطلوب دانشگاهی و برتر کشوری انتخاب خواهد شد .
ب ) لازم است فرایندهای دانشگاهی براساس اولویتها و حیطه های مشروحه بالا توسط کمیته علمی جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاهی از تاریخ 15/9/1389 لغایت 1/11/1389 بررسی گردیده و فرایندهای مطلوب دانشگاهی انتخاب گردند .
ج ) جهت بررسی فراگیر و دقیق و Blindness   نمودن فرایندها ی دریافتی ، دانشگاهها از تاریخ 1/11/1389 لغایت حداکثر 20/11/1389 فرایندهای مطلوب منتخب دانشگاهی را همراه صورتجلسه کمیته علمی دانشگاهی به دبیرخانه دائمی جشنواره آموزشی شهید مطهری در مرکز امور هیات علمی تحویل نمایند .
ه ) درنیمه اول اسفند ماه 1389 داوری و انتخاب فرایندهای برتر کشوری به طور متمرکز در مرکز امور هیات علمی توسط کمیته علمی جشنواره انجام می گردد .
شایسته است دستور فرمایید اقدامات لازم در راستای موارد فوق صورت پذیرد و به نحو مقتضی به اطلاع اعضاء محترم هیات علمی آن دانشگاه رسانده شود .
 
 
 
دکتر محمد علی محققی

معاون آموزشی

۴ آبان ۱۳۸۹ ۱۰:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید